Daily Mail: „Egy gangbanget szakítottunk meg”- ahol egy fideszes EP-képviselő is volt

Miközben az állami tízmilliárdokból fenntartott hirado.hu nyitólapján még mindig nincs egyetlen sor se Szájer József esetéről, és csupán a Belföld aloldalon olvasható a Közleményt adott ki Szájer József cím alatt a politikus közleménye, a világsajtó jóval alaposabban tárgyalja, hogy mi minden történt múlt pénteken Brüsszelben.

Különösen lelkesnek tűnik a hasonló botrányokra mindig fogékony brit bulvárvilág: a piac legismertebb, rengeteg olvasóval rendelkező szereplői mind hosszan foglalkoznak a történtekkel.

Daily Mail cikkében fontos újdonság, hogy információik szerint Szájer egy ablakon keresztül jutva próbált meg aztán az érkező rendőrök elől az ereszen át elmenekülni.

 

 

A brit lap is hangsúlyozza, hogy a beszámolók szerint a helyszínen lévő 25 meztelen ember többsége férfi volt, ehhez képest a Fidesz, melynek Szájer régóta meghatározó európai politikusa volt, egy kifejezetten LMBT-ellenes párt. A cikkben szóba kerül az is, hogy Szájer táskájában ecstasyt találtak a rendőrök, de a politikus elmondása szerint fogalma sincs, hogy kerülhetett oda.

 

 

Kanos magyarról (angolul sokkal jobban hangzó horny Hungarian-ró) ír a The Sun.

A lap címében azt az információt is kiemeli, hogy Szájer házas (a politikus még 1983-ban házasodott össze Handó Tündével). A Sun drogoktól tüzelt orgiáról ír, és ők is hangsúlyozzák, hogy a beszámolók szerint a jelenlévők többsége férfi volt.

A lap idézi az ügyhöz közelálló forrását is, aki elmondta, hogy „egy gangbanget szakítottunk meg”. A Sun is kitér arra, hogy a menekülni próbáló fideszes politikus megsérült, többek között a lábán is.

Laptársaihoz képest visszafogottabban, de hasonlóan részletesen számolt be a történtekről a Mirror is, és persze Szájer Józseffel történtekről nem csak a bulvárlapok, de a legnagyobb médiafelületek is beszámoltak: pár óra leforgása alatt írt már róla a BBC, a Euronews vagy a Reuters is.