Közmédia: Gyurcsány verette szét az Indexet!

0

Állítólag Mahatma Gandhi, a kockásfülű nyúl, és Fekete Pákó is ott voltak. Hírek az alternatív valóságból rovatunk.

Némi fáziskéséssel, de sikerült megtalálnia az Index kicsinálásában is a szokásos Gyurcsány-szálat a kormánymédiának.

hvg.hu összeállítása szerint a kézi vezérlésű országos és regionális fideszes lapok egyöntetűen azt harsogják, hogy

GYURCSÁNY FERENC SZEMÉLYESEN VETTE ÁT AZ INDEXET, RÁADÁSUL – MOST FIGYELJ –, KISZORÍTVA A MOMENTUMOT!

Az Orbánék által 2015-ben megszállt Origo azzal is kábítja olvasóit, hogy szerintük eddig a Momentum támogatói alkották az indexes állományt, most viszont Gyurcsány és a Demokratikus Koalíció szerezte meg az irányítást. Az egy nap után lemondott Szombathy Pál és Sztankóczy András kinevezését is gyurcsányista manővernek tartják, utóbbit sem alátámasztva semmivel.

Azt is írják, hogy szerintük „az Index régóta válságban van, a lap pazarlóan működik, egyre nagyobb a veszteség”.

A központi narratívát természetesen átvette a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap is, a Pesti Srácok annyit tett még hozzá, hogy nincs bizonyíték „fideszes ólálkodásra, beavatkozási kísérletre”.

Ugyancsak „baloldali belháborút” emlegetnek a kormány irányítása alá került megyei lapok és a Hír TV is.

Az MTI a világsajtóval ellentétben késő estig hallgatott a pénteki tüntetésről, a köztévé pedig beszámolójában azt tartotta fontosnak megemlíteni, hogy „a résztvevők többségén maszk volt, de nem tartották egymástól a biztonságos távolságot”.